Follower

Tuesday, March 1, 2011

Jahanam! tak guna pnya ATM mesin!

piff!
lepas post pagi tadi aku g semayang kat surau kaed.
pastu otw jalan nak amek beskel kawan ( kawan letak jauh siket),
aku ingat nak g masok duit.


dia g amek beskel.
aku g masok duit kat azman hashim complex.


pastu time aku nak masok duit tu. duit aku berlipat tau.
ade la 2-3 orang pompuan kat situ. sbb centre bank kan. ambank kat belakang.

aku masok duit kat bank islam


pastu time aku masok tu, aku letak ar duit tu lepas betulkan lipatan tu.
pastu dia mcm kuar balek, aku tengok ar..

rupa rupanya duit aku lekat. jem! lekat mcm konyok ketas a. mmg jem gile ati aku :(




nie adalah real. aku amek gambar tadi

pastu aku terus call member, suruh dia datang tolong.
dia pn takleh tolong.

panggil guard kat dalam. ( time tu tak tutup lagi tempat letak duit)
lepas panggil, benda tu dah tutup dah. dem. langsung telan. lol!

guard tu cakap, esok datang buat report.
patut ke aku baut report? RM20 je pn aku bank in tu. tapi duit jugak. sakit hati gile duit kena telan. boleh makan ciken chop 4 kali wei! heh



so, patut x aku buat report esok? rasa rasa dpt balek tak duit?

nie aku tak suka deposit machine bank islam nie. tau sbb apa? sbb dia pnya tu jenis sedut,
bkn jenis yang macam deposit machine maybank. menyusahkan betul.


maybank pnya jenis yang letak dulu, (mcm ada kotak) pastu baru tekan YES. dia baru tutup.


sapa setuju ngan aku FOLLOW AKU! haha xD

lagi satu, time aku tengah update blog nie.
aku dok tepi member aku..
tiba2 tertumpah plak kuah roti canai dia.. ( sempat lagi amek gambar xD)

14 tiNtA dAn kAtA:

Ain Asrar said...

hahah sila lah claim balik n then belanja aku eh haahha :))

Azwan Nazri said...

claim balek? dpt ke? huhuhu

Azwan Nazri said...

kalau boleh dpt balek nak claim la.. boleh ke?

A.I said...

boleh kot.... try claim...

ish nih nak cuak nih buat hal2 deposit duit.
btw seryes kalo sekarang aku pon nangis 20 ringgit kena telann. miskin sekarang! hahahak

Amirah Cantik said...

kau claim je.mesti dpt balik weh

buyat(bebola tomato) said...

bukti bergambar ni kan ada.

Azwan Nazri said...

dah claim. yea :) nanti kot dapat ;p

Azwan Nazri said...

akak innz - miskin lagi ke? ckup2 la tu nestle dan bb ;p

Anas said...

pergh,,, kuah tumpah pun ko nk gtau,,, wakaka...
duit 2 ko claim je... dpt x dpt janji ko bersuha... mane tau bank bg lbh...

Azwan Nazri said...

nie anas mana plak. haha aku saje je tu. member aku dok sebelah lol~

Fie Jaafar said...

20 hingget.. sadis betol~~

Amirah Cantik said...

eee. kua tumpah tu cam perempuan dtg bulan boco! eiii gamba tak senonoh! XP

Azwan Nazri said...

kau je fikir lain. pelik a amirah nieh -.-

Anonymous said...

Hi, guantanamera121212

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...