Follower

Wednesday, March 2, 2011

kunci kete perodua sape nie. cepat datang reedem



2 march 2011..

11.29 10 minit lepas.

time aku bukak pc, masok kat lab komputer kead iium gombak nie.
ada kunci la plak. kunci kete.

jadi,



Sape tertinggal Kunci keta, Perodua ( taktau keta ape, mungkin myvi) di LAB KOMPUTER KAED, IIUM GOMBAK, sila datang ambil sekarang di PC no 18. Kalau ada kawan yang hilang kunci kete, tolong bgtau diorang ada kat sini. aku jaga sementara. aku taktau kunci sape. ade strap pendek kaler hitam.

ada kat tepi aku nie. cepat datang redeem, takot kang orang curi. terima kasih.

update 2/3/11, 11.29 pagi

datang amek cpat. aku tak larat nak tolong jaga kat tuan pnya kunci kete ne.

sapa yang rasa hilang barang tu cepat cepat baca doa supaya ingat balek barang letak kat mana. terima kasih.. ( cepat sementara aku tunggu member nak g makan nie. )


nanti aku upload gambar, tak bawak cable takleh upload terima kasih


nie gambar orang tinggal kunci tadi. haha sempat amek gambar ;D

aku bagi member aku, dia jaga jap. pastu lepas makan aku pegi kat dia, dalam 15 minit, tuan dia datang amek. Alhamdullillah, naseb baek tak ilang an.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...