Follower

Wednesday, September 1, 2010

nak dslr.. 2nd pn bleh la.. :(

yea.. lagi 2 hari nak balek umah.. huhu..

aku tak la excited sangat..
tapi aku pelik tengok budak2 fb aku semua excited sampaikan....


"mulai hari ni, aku akan countdown bape hari lagi nak balik!" - padahal ada lagi seminggu


"waaa.. tak sabarnye nak balek"


dah menci aku tengok.. haha!


ape excited sangat balek nie..
nanti dah balik umah, kena datang sini jugak.. sama je.. huu



btw, bukan nak cakap tentang ini..

ade sesape nak belanja dslr x..
tak pn ada dslr murah x.. nak satu huuuu :(



aku nak yang sc rendah je tau.. kalau bleh bawah 600 ke? :) trimas..
i am NIKON lover.. so please nikon (padahal tatau pn nape minat nikon) =.=



antara model model yang aku nak..




aku nak model nie kalau bleh.. NIKON D90



tak pn nie.. NIKON D5000

kalau terpaksa nie pn bleh..



NIKON D60



NIKON D40

dapat yang laen pn buleh la..huhuu T__T

dah penat pakai camera enset. :(









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...