Follower

Friday, February 25, 2011

kilat sabung menyabung. dah lama tak mcm ni

semalam lepas habis kelas quran sunnah & built environtment,
terus aku balik bilik,
around 1 petang selapas makan apa semua kat kaed.

pastu tido la ngantok sbb tahu kelas legal ( aku kene belajar law, shit? lol)
start pkul 5, extend. slalunya pkul 4.

pastu time tido tu, pkul 3 @ 4,
ak terjaga dengan bunyi yang sangat sangat kuat.
bunyi kilat.

dah lama tak dengar bunyi kilat mcm nie.
mmg kuat sangat. kuat sangat sangat sangat.
sampai ade member aku takut( tatau dia takut ke tak sbb dia buat status kat fb kilat sambar pokok) luiroft


dengar orang cakap, kalau kilat kuat kuat nie, adalah untuk :
1) halau setan.
2) berlakunya kilat sbb nak halau setan yang mana cuba untuk memasuki bumi. ( aku pn tak faham sangat. ada sejarah sebaliknya. tp dah lupa sory


apa kena mengena setan dengan otromen? zz

mmg kuat sangat, aku pn takut.
g cari member kat compartment, naseb baek ada. aku pn tido balek, ngantok beb.

pkul 5 bangun nak g kelas, hujan lebat sangat. taktau nak g ngan apa.
dengan rajinnya dan rasa tanggungjawab sebagai student,
aku siap2, mandi dan pegi jgak kelas.

sampai kat kelas, aku dah expect mmg ramai x kan dtg pnya.
mmg betul pn.
30% dari 100+ student tak dtg ( agaknya? ) luiroft..

and i got some interesting pic to show ;D later upload. bye

haha~ lol ( fren)




ot from internet,

best way to sleep

1 tiNtA dAn kAtA:

Azwan Nazri said...

nais lol bro bawah tu ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...