Follower

Thursday, February 24, 2011

bawang tak ada, bila dah beli hilang pula.

smlm member aku dari cfs cakap nak dtg,
diorang dah habes dah exam, tunggu untuk portfolio day hari jumaat nie dari Kaed untuk majoring.


dia msg aku, aku cakap kat dia bilik ada kitchen, bawak la ape ape barangan mentah untuk digoreng.

tp gas butene habes la plak sbb aku guna dapur portable kat bilik.
jadi aku pn pegi la beli guna moto member, gua bonceng member gua.

kitaorang g giant taman melawati.


kat giant tu ha. tapi sory map orang lain ;p

asal tu nak beli gas butene, takde pulak. jadi beli barang lain dlu
shopping shooping.
bawang,


cabai kering,


siap beli makanan kucing lagi. ( untuk kucing kat uia nanti yang kelaparan) heh


lepas beli, hujan pula.
diwaktu hujan rintik rintik, kitaorang pn balek dengan gagahnya,
waktu tu dah tak sedar apa,
pakai main redah aja.
sampai basah seluar dan kamera.
balaa.. balaa..


kitaorang g plak giant batu caves ( near iium),


beli gas butene yang mahal 4 botol RM19.99, di tesco kl hanya Rm14.20,
dikedah hanya RM12.50. beli saja sebab takde gas dah. nizam pula menanti an kat bilik.



lepas beli, baru aku teringat,
nape tangan aku kosong a? pelik jgak, tadi beli barang...
opsss! rupanya tertinggal time tunggu hujan di taman melawati tadi. dush.



rush back ke sana, lucky tak hujan.
tengok tengok dah tak ada,
dengan perasaan sedih dan kesedihan,
aku belilah bawang tu lagi. rm3.30.. murah sikit kali nie.

pstu bawak moto pulang dengan keadaan sedih.. huuuuu rugi duit.. balaaa balaa


p/s : kejadian diantara pukul 6.08 petang hingga 8.12 malam. 23/2/11

3 tiNtA dAn kAtA:

Fie Jaafar said...

siannye... :(

Amirah Cantik said...

hahhahahahahahahahaha best!! abang, giant kat taman samudra lagi dekat lah bang! ;P

Azwan Nazri said...

aku saje g cari jauh sbb nak cari gas butene murah.
nie sbb kes barang barang semua kitaorang share. kalau lagi murah, lagi sikit bayar. tesco KL 14.20 je T___T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...