Follower

Sunday, August 15, 2010

hye semua :D

lama tak post kat blog nie..
kadang2 rindu jgak..
mcm tak caya last post aku 1 januari 2010 dlu.. wuu... da lama sngat dah tu..
tempat, masa dan keadaan pn dah tukar..
last post dlu kat cfs iium, skang dah upgrade sket, kat iium gombak dah pn.. taking a degree. alhamdulillah :)

firstly :
- selamat berpuasa :D dah hari ke-5 dah..
semoga aku makin rajin semayang tarawih.. amin!
- da tukar lagu baru.. lagu feveret gak neh.. :)
- teringin nak update blog sbb tengok akak innzz dpt duit melalui adds nuffnang.. nak jgak :(

skang ade kat cafe nie.. ngah tunggu nak sahur... tp member2 semua tanak makan lagi..
btw ngah guna laptop sapik..
ntah nape dia tinggal laptop dia kat bilik aku..
ape lagi.. aku pn recruit geng maen dota la.. sape suwuh dia tak amek laptop aku..
pastu aku buat mcm aku pnye plak an laptop nie.. bawak g cafe, g blik orang.. haha! aku kesah ape.. da aku takde laptop.. =.="

lastly, selamat bersahur k.. :)

my fb : Wewen Jujur Dan Ikhlas

4 tiNtA dAn kAtA:

Fie Jaafar said...

selamat bersahur~~~ hahahaah

Amirah Cantik said...

apesal dak laki suka main game? aku rase cam nak tonyyooohhh je game kat muke koranG!!

Nur Areefah said...

selamat berpuasa yang ke berapa dah arini? hehehe

Azwan Nazri said...

amirah : apesal pompuan suka make up ngan pakai cantik2.. try pakai uduh2.. baru la kitaorang leh judge mana nak tackle.. nie semua nak, sebb semua nampak cantik je.. :D:D:D:D

areefah : dah ke -6.. huuh jarang on sbb takde tenet dan laptop.. =.=" :D:D: selamat berpuasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...