Follower

Monday, February 14, 2011

Hari hari hari. pelik? hari hari pelik?


haha. hari nie aku mmg pemalas dan byk benda belaku kat aku pagi nie.
boleh dicategorizekan sebagai pelik? sebagai ajaib? value it urself. lol

untuk shortkan :

1) aku malas nak pegi kelas. mengantuk sangat. aku taktau nape aku ngantok sangat pagi tadi dan terdetik dalam hati aku, malasnye nak g kelas bm pkul 8. fikir fikir balek, kol 9 ada kelas structure, then fikir lagi, malasnye nak pegi kelas structureee. malas malas. jadi bila malas, tak pegi 2-2 kelas.


p/s aku mmg tak amek structure sem nie, tp aku pegi kelas untuk advance. heh

2)kelas structure abes pkul 11, aku terjaga pkul 10.45, baru aku teringat kena antar estimating pnye keje before 12 noon. aku pn terus la g mandi.






kat toilet tu aku ade notice, cleaner yang clean toilet tu muda. slalunye cleaner yang cuci cuci tandas tu tua siket. berumur. aku dah la pakai towel je time tu.



bahaya nie nak kene gtau office.

pedulikan.

3) OTW pegi KAED (FYI for tak tau, KAED stand for Kuliyyah of Architecture and Enviromental Design), aku terjmpe 2 ekor kucing kembar kat mahallah siddiq, kembar la kot dah mmg same gile fizikal, colour warna dan bau. 2-2 dah besar dan sama kaler. aku g dekat sekor nie. dia tak lari.


aku nampak ada mcm bekas gaduh gaduh @ cacat kat mulut dia tapi tak terok.

aku usap kepala dia.
1st usap.. ok..
2nd usap.. ok..
3rd usap, dia cakar aku. terus aku monolog, " tak baik tau buat mcm nie" pastu senyum dan blah.


takde la aku pelik kenapa tetiba dia cakar? aku buat ape? time tu muka dia mcm feel je. mcm tak kesah dan jinak?


pedulikan.

4) aku lalu kat C.A.C ( culture activity centere - tempat orang buat event slalu) aku ternampak polis byk byk. baru aku teringat hari ni ada Special Convocation for His Highness Sheikh Humaid Bin Rashid Al-Nuami, Member of the Supreme Council of the U.A.E. Rulers, the Ruler of the Emirate of Ajman.

kira mcm kerabat diraja la kot?


pastu mmg grand ah. aku tengok byk gile kete besar besar, dengan polis mmg berpuluh puluh dekat sini. aku pn silap a lalu kat diorang tu. berderet weh kete kete. semua nomot plat luar negara. contoh 8C-94-09 ( ntah aku taktau no plat diorang mcm mane)

apa aku kesah, lalu je



Gambar hiasan

5) aku sampai kat KAED, aku g antar assignment dan tutorial estimating. pastu aku datang lab nak main tenet. then tetiba tengah update blog iaitu post ni, (sebentar tadi) computer padam. tatau nape. semua computer mcm tu.



nasib a

6) time tengah lepak lepas computer padam tadi, aku g kafe, pastu ternampak budak 3rd year archi yang comel tu. hahaha korang tatau sape jadi aku tanak cite sape. lol. just sesaje nak gtau.


gambar hiasan :p (comel kan?) haha

Conclusion, takde pn benda pelik. aku just sesaje nak cite je. cuma dalam pagi nie aku nak cite benda yang ntah mcm mane aku bleh ternotice dan terlabel sebagai "PELIK".

lol?


gambar sekadar hiasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...