Follower

Friday, August 20, 2010

boringnye.. ape perlu aku buat?



selamat petang, salam jumaat kepada semua yang baca! (padahal takde orang baca pn) huhu~

arini, jumaat serta sabtu dan ahad, aku cuti..
so aku taktau nak buat ape..
smlm pn dah tido dari lepas tarawih sampai kol 1 petang tadi.. sebelom solat jumaat..
(tapi aku bangun semyaang subuh la) :)

aku taktau nak buat ape.. boring oh..
nak study malas.. nak keluar pakai duit..
jadi duduk dalam bilik je..
member aku budak archi, mmg jarang la dalam bilik..
lagi sorang senior IRK, pn jarang dlaam bilik sbb dia slalu keluar sbb dia ada moto..
jadi aku pnye keje, duduk dalam bilik dan tido!
amacam? gud x? :D mmg gud la.. aku ada enset je..
laptop ape semua takde..
huhuhu :D


ade sesape ada cadangan untuk aku buat cuti nie..
tiap2 minggu mcm nie.. dha boring dah...
kalau takde cadangan, aku tido jugak la minggu nie.. jumaat sabtu ahad tido.. tido tido tido.. terbaik!.. fikir2 balek kan, lebih baik aku tido dari aku berjaga..
dapat pahala lebih.. amacam? betul an? :)

tido tido tido.. :)

0 tiNtA dAn kAtA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...