Follower

Monday, April 13, 2009

Waaaa.......windu...

lamanye tak hapdet blog aku nie.. windu rasanya..
bile dengar kwn2 aku semua pakat hapdet, aku rasa jeles la plak...
so, aku pn menghapdet la blog aku nie...

baru2 nie aku menggila dengan lagu nie.. best sangat...
kalau korang perasan la kan, lagu nie feeling sangat penyanyinya...
tau nape?? sbb pagi sebelum video nie dishooting,
pasha telah menceraikan isterinya...
inilah kisahnya...

Duet ini sungguh tragis. Karena dilakukan oleh 2 orang yang kabarnya bermasalah dalam rumah tangganya. Tapi, setidaknya pencipta lagu ini adalah Yoyo Prasetyo yang tak lain adalah Suami dari Rossa sendiri.
FYI, video ini disyuting pada pada malam hari yang mana pagi harinya Pasha harus menjalani sidang perceraian pertamanya di Pengadilan Agama Bogor. Sanggup juga ya, pagi ikut sidang perceraian, habis itu langsung cabut ke Kota Tua untuk syuting videoklip.MV Released : December 2008MV Director : Abimael Gandy



waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan
kita berjuta cerita terukir
dalam menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan

malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

reff: aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini
kau pertanyakan cintaku

aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta,
aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

2 tiNtA dAn kAtA:

nama.aku.lynn said...

update jgk blog ni..igtkn da xdee~~~

Azwan Nazri said...

ade je... besh oh lagu nie.. =p
layan x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...