Follower

Thursday, April 23, 2009

Tagged Pakaian By Yamamura Kazuma.. uaghg~

uarhhh... aku ditaggedkan...
huh...
takpe la..terima je la da orang nak bagi.. hi3..

disini serba sikit aku nak gtau tentang ape yang aku pakai..
dekat nak same je ngan yamamura kazuma tu..
mgkin taste sama kot.. hak3..

aku tulis dalam bm eak.. takpe x? huhu..

AKU PAKAI NI...

1.T-Shirt : aku suka tshirt yang tak melebeh sangat, dan berkolar.. kerna ia nampak lebih kemas dan cool.. erm.. maybe? he3...



2. Seluar : aku suka jeans time kuar g mane2.. tau nape? sbb mudah nak bergerak... kalau mcm pakai seluar2 slack ke, track suit ke, dia mcm melebeh sikit.. susah nak bergerak.. hehe.. kalau p tahlil ke, masjid formal ke, pakai slack la.. =)



3. kasut : aku suka kasut tutp kalau nak g memane lah... tp kalau setakat nak g jalan-jalan kuar topup ke, kedai runcit ke, pakai selipar je lah.. he3



4. tambahan : aku suka pakai sweater yang berhood.. nampak smart lah bagi aku.. tp kalau owg laen tengok tak smart nak buat camne.. he3.. =P



5. Tambahan : beg!!~ aku agak suka pakai beg.. senang nak bawak g mane2.. nak letak barang pn senank.. hehe



6. Tambahan lagi.. : kalau bleh aku nak topi skali.. heh3..
tp tak penah lg pakai sambil kuar.. =)



aku nak tagged SUME yang baca post nie~ hahaha.. sume skali tau!...
Kepada SEMUA : KORANG DITAGGED!!!! =p~

3 tiNtA dAn kAtA:

Muhammad Nuramin Bin Abdul Aziz said...

huhu..x aci amek gmbar sweater tuh..huhu

Azwan Nazri said...

haha.. smart gak sweater neh..

paan said...

smart siut gambar tshirt itam tue..ada sape2 nak adiahkan kat aku ke ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...