Follower

Thursday, February 10, 2011

Tahniah, team Malaysia Menang Lagi!


Kosmo! Online.

mesti ada yang tak tahu lagi kan tentang berita ni.
Team malaysia semakin garang seperti yang dinyatakan oleh akhar kosmo dengan menjuarai satu perlawanan aksi persahabatan antara Malaysia melawan Hong Kong.

Malaysia 2 - Hong Kong 1

Ini adalah kejuaran kedua selepas Malaysia memenangi piala Suzuki AFF.

berita sepenuhnya boleh dibaca di Surat khabat harian Malaysia, semestinya setiap surat khabar akan memaparkan berita ini sebagai berita panas.

Match smlm mgkin dan mgkin betul adalah perlawanan match terakhir persahabatan buat Safee Sali untuk mewakili Malaysia kerana beliau sudah SAHNYA dan RASMI berpindah ke kelab Pelita Jaya di Indonesia. Buat Safee Sali, Tahniah! Semoga Maju jaya.


Buat masa sekarang, Skuad Negera kita telah mendahului Hong Kong dengan mendapat ranking ke-140, sementara Hong kong adalah di ranking ke-143. Tahniah skali lagi.

Ini boleh dianggap sebagai permulaan dan diharap skuad negera kita boleh melangkah jauh lagi.

Kosmo - " Kapten skuad kebangsaan, Safiq Rahim dan pemain sayap Selangor, Mohd. Amirulhadi Zainal muncul wira selepas masing-masing meledak satu gol pada minit ke-43 dan 90."

Kalau korang nak tahu, aku TAK minat SUKAN especially BOLA. tapi aku saje nak buat review tentang nie. Aku bangga dengan skuad Malaysia, Moga skuad malaysia boleh bangkit supaya kita lebih menyerlah di mata dunia. Majulah Skuad Malaysia!

sekian review pendek tentang kemenangan skuad Malaysia di stadium Shah Alam semalam.

0 tiNtA dAn kAtA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...