Follower

Wednesday, January 12, 2011

pc fair iium gombak


lame tak post. haha. kesah ape aku. aku pnye blog T_T

skang ngah ade pc fair kat uia gombak. kecik je. ingat besar. ade la sebijik dua avira, acer dan sebagainya. nikon canon ape semua tu takde pn. punah harapan aku nak survey price nikon. lol?

duration pc fair - 11-13th january 2011

tadi aku kene tarik ngan booth handycam mende ntah.. jenama RANGER. korang penah dengar x? tak penah aku dengar. dah la jenama ntah pape. pastu mahal plak tu. RM1599? lol? baek beli SONY.




sekian T__T

p/s : ibarat korang dipromote beli enfon CSL berbanding enfon nokia huhu xD

3 tiNtA dAn kAtA:

naqi said...

adela dslr..ko tgk btol2 x??
tp mhl le..haha

Azwan Nazri said...

aku tanak canon burok tu.. aku nak naikon.. hahahaha xD sebut betul betul.. naikon NAIKON~ haha

Azwan Nazri said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...