Follower

Thursday, March 31, 2011

kalau tak lepas, aku tukar

haha. arini exam bai.
tatau mcm mane, orang lain bole buat aku tale buat.
padahal 90% exam past year pnye. tu la sape suruh tak tengok.
padan muka.

kalau tak lepas aku tukar?
baru tadi je terlintas kat kepala hotak aku. rasa mcm tak lepas je procurement nie.
aku mcm tak yakin la pulak. mmg goreng habis tadi. mintak2 la lepas. aminn.. Prof K bagi sy lepas pls. thnx

tak pn saya tukar amik diploma tahfiz wal-qiraat. 3 tahun je prof.
dari sy extend jadi 5 tahun. kan prof. Gulp.

petang nie pula bm lagi,
lepas abes exam terus balek bersendiri,
pastu belek la lappy ke kanan ke kiri,
rupa rupnya aku tertinggal soalan cepumas lagi,
member cakap tingkah-laku yang paling ketara sekali,
camner la aku takleh nampak ni?
aduhai nasib aku la dah macam ni. :(

0 tiNtA dAn kAtA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...